donderdag, april 25, 2024

Veel gestelde vragen

Hier vind u veel gestelde vragen en de antwoorden daar op.


Contact gegevens en openingstijden

-Wat is het adres waar ik mijn reservering kan ophalen?
Zwartebessestraat 22
4413DH Krabbendijke

Finlandweg 10C
4538BL Terneuzen

-Wat zijn de openingstijden?
U kunt alleen passen of ophalen op afspraak. wij hebben dus geen vaste openingstijden. Het afhaal adres is geen vestiging van Full Effect en er is dus niet standaard iemand aanwezig.


Verzenden en ontvangen

-Wat kost het om de reservering naar mij toe te zenden?
Wij rekenen voor Nederland €12,50 en voor België €25,-
-Hoe komt de reservering terug bij jullie?
Het is de bedoeling dat u het zelf via een post of koeriersbedrijf retourneert naar ons. U dient er dus rekening mee te houden dat deze kosten voor uw eigen rekening zijn.
-Hoe wordt mijn reservering verzonden?
Wij verzenden de reserveringen via PostNL. Alle reserveringen worden dus door de postbode bij u gebracht. U zult er dus zelf voor moeten zorgen dat u, of iemand anders aanwezig is. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het te laat komen van een reservering die niet tijdig ontvangen wordt wegens het niet aanwezig zijn. Wij rekenen zelf al 1 dag extra voor verzending.


Betaling

-Hoe betaal ik bij jullie als?
Als wij de reservering goedkeurd krijgt u per mail een link om uw betaling te doen, ook ontvangt u een factuur per mail.


Indien u vraag nog niet beantwoord is kunt u contact op nemen via de diverse wegen. Wij kunnen met uw hulp deze pagina aanvullen zodat onze klanten in de toekomst nog makkelijker antwoord op hun vragen kunnen krijgen.

Save Your Cart
Share Your Cart